Friday, March 18, 2011

Bila EGO datang.

Urghhhhhh~! Sakit betol hati ni. Kenapa la arini nak cari gaduh. Tak puas lagi ke?! Apa lagi yang nak?! Ungkit hal yang tak suka. Memang la sakit hati kan. hmm~ :|

EGO! itu lah sebenarnya. Dua dua ego tinggi ke langit. Nak tutup silap sendiri sanggup salah kan orang. ish ish ish.. Jahat betol hati ni. Kenapa perlu begini?. Lawan kata antara satu sama lain untuk menang tetapi jatuh juga nanti.

Buanglah jauh jauh EGO tu ye. Tu la penyebab pergaduhan. Dalam perhubungan kena la ada persefahaman. Kalau takde akan timbulnya pergaduhan. Dalam perhububgan juga perlu la tolak ansur antara satu sama lain. Kalau tidak apa yang jadi?! Pergaduhan laaa~!. Suka ke asyik nak gaduh gaduh?! mesti la tak kan. kerana jika tidak bebaik dengan cepat akan menyebabkan putus hubungan. hmm..

Tak suka tak suka tak suka! urghhh~! aku salahkan kau, kau salahkan aku, Bagus sangat la tu kan?! EGO setinggi gunung everest agaknya. Nak baran sesuka hati. Kenapa perlu baran?! " dia salahkan aku" Aku yang buat dia baran. hmm. Takpe.

Memang segalanya salah aku. Tak pernah memahami dia. Dia adalah TERBAIK untuk aku. Dia adalah segalanya bagi aku. Dia adalah suka duka aku. Dia.. Dia.. Aku amat menya
yangi dia tapi dia tetap kata aku tak sayang dia sepenuh hati. hmm. Takpe!

Aku akan tetap berusaha supaya dia percaya yang aku menyayangi dia dan sudah melupakan yang lame tu.! Akan terus berusaha untuk berubah walaupun aku pernah berkata yang aku tak akan berubah. Ego lagi. hmm. :| . Dia kata aku tak memahami dia. Takpe!.

Berusaha untuk berubah demi dia. Gunakan peluang yang dia bagi sebaik-baik mungkin. Boleh ke?! Ntah la. Buntu lagi. Fikiran bercelaru. Ada penyelesaian ke semua ni?! Mesti lah ada.

Tunggu la beberapa hari nanti. Mesti akan kembali seperti biasa sebab rindu menyelubungi. sila muntah!. hee~ macam gambar bawah ni. BAHAGIA! hati sepakat membawa berkat besama. hehe :)

2 comments:

♥sophie♥ said...

sabar yer =)
laut mane yg tak bergelora ;D cehh ayat ,,hihi

si lesung pipit said...

xpe. ok je :)

♥ Followers ♥