Wednesday, March 9, 2011

Good Morning Teacher Emy!

dua beradik ni manja bebenor dengan aku.

Permulaan aku bekerja sebagai guru tadika agak menarik. Walaupun tak biasa dan baru pertama kali, budak-budak terus menghampiri aku. erk?! macam ada aura je. HAHAHA. Hari isnin biasa lah kan, ada perhimpunan dan nyanyi macam-macam lagu budak-budak. Pertama kali mendengar. Alalala. Comelnya diorang nyanyi lagi-lagi 3- 4 tahun yang masih pelat bercakap tu. :) Dan pertama kali nya mereka panggil aku Teacher Emy. Sweeeetnya! hee~ Mula-mula agak kaku tapi lama terbiasa la pulak. Hari demi hari. Dah 5 bulan keje sebagai cikgu tadika waktu itu. Aku seronok keje sebagai guru tadika.

Suatu hari budak -budak ni kata aku ni garang dan terus melekat la sampai aku ben
ti. sob.sob... Aku marah je. mula lah. Teacher Emy garang. Kalau aku xde kat tadika semua tanya
"Mana teacher garang tu?" Aku ada semua takut. Haish! budak-budak ni.

seronok diorang ni pergi aquria

0 comments:

♥ Followers ♥