Wednesday, April 15, 2009

SEMALAM~



semalam aku balik dari unisel ke rumah
adoyai..
lucu giler laaa!
haha..

1st- aku stat dari unisel *masa dalam bus selangor..
aku naik bus then benti kt bb(batang berjuntai)agak lucah namanya..
tunggu la untuk naik bus ke KL.
aku naik je terus duduk kt tepi tingkap..
tu la tempat feveret aku =) depan aku da la org india

belakang pun sama(sepasang suami isteri tua yang asyik membebel je dlm bus)
sebelah aku pun sama gak(mak cik tua)

kalau cakap pasal bau x payah la ckp
mmg bau busuk gile!!

aku terpaksa la menahan nafasku dalam kire2 30 minit..
punya la semput aku..
selepas 30 minit perjalanan sampai akhirnye ke tempat yg di tuju iaitu ktm sg.buloh


2nd-dalam tren ktm plak
masa dalam tren plak lg la kelakar
aku masuk je tren terus cari tempat duduk
memang sesak la dalam tren tu..
tetibe aku ternampak sesuatu..
aku nampak mak nyah tdo..hahaha!

aku ingat dia sorang je..
rupenye2 adik die pun sama..

muka da la buruk..
nenek aku lg cantik laa!
hahaha!!


3rd-dalam lrt putra..
ramai memang la ramai..
da la aku kene berdiri..
bau jangan ckp..
kene tahan nafas lg..

masa kt KLCC lg ramai
ade la mat negro ni..
masuk2 je terus sandar kt aku..
adeh..
da la berpeluh2..
boleh plak dia sandar kt aku.
.
abes baju aku bau busuk gak..
setelah lama berdiri sampai juge la kt setiawangsa..

*mama amek tros balik..
sampai umah,aku tros basuh baju tu..

=)

tu la citenye..
aku harap 1st post blog aku ni
xmembosankn korang

0 comments:

♥ Followers ♥