Tuesday, February 26, 2013

Adam Rayyan.

Assalamualaikum..

Apa khabar semua.. hehe.. Sihat? Harini nak cerita tentang anak buah kesayangan saya..
Siapa? Tuuuuu.. cube scroll bawah sikit.. nampak tak?
Nama dia Adam Rayyan bin Abdul Halim. Bam bam kan? Ye! Memang bam bam sebab tu la jadi kesayangan. hehe..

Sekarang dah 11 bulan. Bulan depan setahun la dia.. Makin lasak ni.. Tapi kan yang kelakarnya.. Kalau datang je rumah .. Confirm dia nangis sebab tengok muka aku.. Ingat aku nak buli la tuuu.. heee. Tapi mula mula je.. lama lama ok da.. masa datang jee lain sikit. 

Kalau masa dia minum susu aku datang lagi lahh.. nangis kuat bukan main lagi. heee.. Tak suka orang datang masa tengah minum susu. Kacau dia!. hehe.. Marah.



 Masa ni baru bangun tidur tambah tengah minum susu.
Angin tak baik.. nangis tak henti henti.. tapi amil gambar pandang pulak kamera. hee


 Masa ni pulak baru pandai nak merangkak.. sampai ke dapur perginya..


Saya bam bam.

0 comments:

♥ Followers ♥