Sunday, November 11, 2012

Berangan Nak Kahwin.

Assalamualaikum Semua..

Apa yang korang tengok gambar bawah ni.. Cantik kan?
YES! memang cantik. 
Aku tengah berangan kononnya majlis perkahwinan aku minggu depan. haha.
Dan insyaallah akan terlaksana dalam beberapa tahun lagi. hee
Tema inilah yang akan aku guna. Ungu Biru. Sweet gituu..
Ikutkan aku nak wat je pelangi baru ceria. kihkih :)


2 comments:

aini shahroni said...

hehe..
verangan sekali sekali xpe..
^___^
semoga tercapai hendaknye..
cehhh bahasa kemain..lol

::Arkitek Hati::

wisata outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

♥ Followers ♥