Thursday, September 20, 2012

Happy Birthday To Me!

Assalamualaikum Semua..


Semalam punya lah awal aku tidur. Ngantuk punya pasal. Ingat nak tunggu detik 12 malam tapi apa kan daya.. Mata tak terbukak langsung! Aku kata 'esok jela!' .. Aku pun tidur la dengan lenanya ( ok, tipu! belum lena pun tapi baru nak lena. hehe) Tiba-tiba, telefon bimbit berbunyi 2 kali.. Aku baca pesanan.

Selamat Hari Jadi Sayang! aik? Aku hairan.. da pukul 12 ke? aku rasa awal lagi.. Aku pun tengok jam. Memang dah pukul 12 pun. hehe.. Mata jadi segar balik. Tapi lepas tu tidur la balik.

Arini. Naik lagi satu angka. xcited pulak! haha.. Tua ke naik satu angka tu? Tak pun sebab masih dalam 20-an kan.. Muda lagi cuma bertambah dewasa je dan tahun ni boleh mengundi. hee. Yang ke berapa? Biarlah rahsia.. Ceh! Itu pun nak rahsia ke? hee..

Arini juga, Selamat Ulangtahun Perhubungan b!






3 comments:

Balqis Zulkifli said...

hye , happy birthday..! May ALlah bless you :D
bw , nice entri , nice blog. follow you ;)

piko ija said...

hepi besday awk..hehe

si lesung pipit said...

thanx :)

♥ Followers ♥