Friday, September 16, 2011

Quick Update! haish~

Assalamualaikum semua! Happy Indepedent Day! Kira- kira agak lama mengabaikan blog ni. HAHA. kesian blog aku terabai dari tuan sendiri yang sibuk bekerja sekarang. Fuhh!~ Tapi hanya la ingin melepaskan kesedihan blog ni, aku update la sedikit demi sedikit.. Puas hati da blog? HEE~


Ok! Macam- macam perkara terjadi selama tidak update.. Sifat keibuan aku makin terserlah setelah menjaga budak-budak di taska. Aduhh~ tak lama lagi kahwin la ni.. HAHA! opppps! sabar dulu dek non.. Duit tak cukup lagi.. gatai nak kahwin kan.. Padahal aku dah terpikir bila nak kahwin. Ada anak sendiri. hohoho~

Alahai, budak- budak memang la agresif dengan perangainya dan lasak. Mengajar aku erti kesabaran kepada budak-budak.. Kalau degil sangat memamg aku bagi sekali.. Huuu.. Kadang- kadang tu nak marah pun jadi, budak- budak ni buat muka comel je.. GERAM!..

Ok..berhenti sampai di sini.. Kata quick update. so, sikit jela kan.. tapi ade lagi lepas ni..

0 comments:

♥ Followers ♥