Monday, May 30, 2011

Rendam badan!


Salam.. Seronok dan beronok-beronok laaa. Tadi pergi mandi sungai setelah sekian lamanya tak pergi mandi sungai. hee~ Nak tunggu cuti sekolah jugak dapat pergi sebab ape? Dua adik sedara tuuu cuti.. Pagi tadi tetiba abah cakap, nak ikut tak? dan saya cakap.. Nak!!! Mandi sungaiiii.. ^^

Siap-siap dan terus naik ulu yam. Lagi pun rumah makcik kat atas sana. So, boleh mandi sungai yang freee.. tak payah yang kene bayar tuuu. Mahal bebenor!! Port kami adalah port rahsiaaa. takde sape taw babe~..heee.. Just family dan sedara mara jeee. Syiok!! :D

Hanya gambar kaki saja yang dapat aku amek.. Haha! Sampai je sungai, terus rendam badan.. Sejuk!!! Berlawan laaa dengan cuaca panas masa tuuu~ Lama jugak laaa. cari ikan sungai yang terselit kat celah-celah batu sungai..

Nanti pergi lagi laaa. Nak rendamkan badan.. ^^


p/s- dapat BE lagi dari nuffnang. alhamdulillah :)

2 comments:

nelly said...

fuyoo ! syok !

si lesung pipit said...

nelly: memang syok!

♥ Followers ♥