Wednesday, April 20, 2011

Setahun Sebulan.

Pagi semua! pejam celik..pejam celik da setahun sebulan. Baru rasa seminggu je. HAHA!. Hubungan yang terjalin mestilah berakhir dengan perkahwinan. Insyallah!. Menunggu masa sesuai. hee~


Semakin lama hubungan itu perlulah ade peningkatan diri kita dan semakin dewasa la kita. Tak gitu?! Tak kan la sampai bila-bila nak ngade-ngade?! Terasa nak penampar aku buat la. HAHA!. Setiap tutur kata mestilah ubah. Tak kan la nak cakap manja-manja kan?! Terasa nak kena kung fu dari aku buat la. HAHA!~

Tak salah nak manja-manja tapi biarlah bertempat. Tiap-tiap ari nak manja. Naik geli -geliman aku. Aku nak buat manja pun bertempat. Kenapa kau tak boleh?! hee~

Setiap perbualan mestilah ada isinya baru lah rasa tidak bosan. Kalau asyik isi sama je naik bosan taw. aiguuu~ sepatutnya kau lagi banyak bagi idea bukan aku. Kau yang sepatutnya bagi aku gembira sentiasa. Macam mula-mula kenal dulu. Sekarang berubah semuanya.

Mengharapkan kau berubah sedikit demi sedikit tapi habuk yang aku dapat. Peluang yang kau bagi aku sedaya upaya menggunakannya. Kenapa kau tak menggunakan peluang yang aku bagi sebaiknya. lalalallaa~

Semakin hari semakin sayang.

Renung-renungkan dan selamat beramal~ :)





0 comments:

♥ Followers ♥