Thursday, April 21, 2011

Adira dan Hafiz dalam diam bercinta.

Wah! Sangat panas ni. HAHA! bukan apa. Tak sangka mereka ni bercinta rupanya, Pengakuan yang dibuat oleh Hafiz dan Adira ini telah mencecah 5bulan.


Kata hafiz:
Saya atau Adira tidak mahu kecoh-kecoh tentang hubungan kami.Malah, ketika Adira ‘diserang’ gosip yang mendakwanya menjalin hubungansongsang beberapa bulan lalu, kami mengetahui cerita yang sebenar danmasih mampu mengunci mulut. Hakikatnya, dia seorang gadis yang baik dan sama sekali tidak seperti yang digembar-gemburkan. Saya berharap dengan pengakuan ini dapat membersihkan nama Adira dimata umum agar tiada pihak terus berpandangan serong padanya.

Kata Adira:
Memang saya menjalin hubungan dengan Hafiz sejak lima bulan yanglalu. Malah, hubungan kami diketahui oleh kedua-dua belah keluarga. Bagaimanapun, kami tidak mahu menghebohkan hal ini. Saya harap cerita ini tidak diperbesarkan dan semua pihak menghormati ruang privasi saya

0 comments:

♥ Followers ♥