Wednesday, March 16, 2011

Starving..Alhamdulillah


Hellowwww! Burp! Burp! Alhamdulillah. Kenyang sudah. hehe. Tak senonoh perempuan sendawa kan?! HAHA. Dinner hari ni makan chicken chop. Delicious yaww!~ Tu gambar atas tu. Terliur je sape-sape yang tengok. Gulppp!~ hoho.


Dua hari lepas aku tetiba rasa nak makan ayam KFC tapi malas nak keluar dan memang tak boleh keluar pun. haha. so, aku geledah la dapur mak aku tu.. Aku pikir punya pikir apa la yang buat ayam tu rangup macam keropok. Hmm.. Last last aku dapat idea. Amek tepung gandum dan telur. Kemudian ayam tu aku buang la lemak lemak yang tak sepatutnya dan aku taburkan garam dan lada hitam. Lepas itu aku goreng la sampai kekuningan. Dah masak ayam tu jadi la macam gambar di atas tu tapi bukan itu ayam yang aku masak. hehe. Aku tak amek gamba pun.

Selepas ini aku akan cuba masakkan yang lain.Teruskan untuk belajar masak! :)

0 comments:

♥ Followers ♥