Thursday, March 24, 2011

Mari mari!

Sibuk betol sejak kerja ni. Langsung takde masa nak update belog ni. Terkena kejutan bangun tidur awal sangat, HAHA! selalu pukul 9 bangun. sekarang, subuh je dah bangun. Takpe! Takpe! Lama lama biasa la kan.


Baru kerja 4 hari dah rasa tekanan dengan supervisor!. Tadika pun ada supervisor ke?! Mestilah ade. BOSS kedua! hee~ Mana mana kerja pun mesti ada tekanan kan. Dah la anak murid aku semua cina., baru 3 tahun maaa.!~ Mana la diorang paham sangat cakap english. seratus peratus diorang cakap mandarin. Susah nak comunicate dengan diorang kalau camtu.huhuhu

Hari ni memang tahan je la sakit hati tu kan. Kau ingat kau supervisor kat tadika tu kau boleh suka hati je! semua teacher kena ikut cakap kau?! Kalau kene ikut cakap kau, baik kau ajar semua budak budak tu! grrrr!~

Ada ke nak tuduh aku tak pandai jaga budak budak?! Buat apa ada experience 9 bulan tu?! tak boleh fikir betol punya orang!. Budak budak biasalah, cakap kat parents lain. kat kita lain. Haish!
Pastu meeting tadi kata suruh tulis surat pulak sebab apa balik aku balik awal kursus aritu. Nak taw nape? BOSAN!!!!!!!!!!!!!!! haaa... semua mandarin mana aku nak paham, macam patung jela.

Semua madarin, senang la ko nak mengata aku kan?! Aku TAK BODOH!! Aku paham sikit sikit mandarin tu.

0 comments:

♥ Followers ♥