Friday, January 7, 2011

KAU PERGI JUA.


Tanggal 26/12/2010 kau dilahirkan ke dunia.

Kau diberikan nama Adam Haziq.
Aku menantikan kepulangan kau dari hospital ke rumah
tetapi..
kau di tahan selama seminggu kerana didapati kau mengalami masalah jantung.
Hati ku sedih mendengar berita itu.
tetapi..
Sanak saudara kau menunggu kau dengan penuh harapan.
tetapi..
Semalam aku menziarahi kau di rumah kau dalam keadaan nazak.
Lagi sedih la aku mendengarnya.
tetapi..
Hari ini kau pergi jua. 07/01/2011.
Hanya 12 hari kau menikmati keindahan dunia.

AL- FATIHAH~


3 comments:

Shaofie said...

al fatihah. aku sedih sangat. aku tak sempat cium dan genggam tangan dia pun. uncle rindu adam.

hunnyawyn said...

sedih sangat. awin pun xsempat nak tengok, x sempat nak pegang...gurau senda dengan adam.. semoga roh adam dicucuri rahmat.. alfatihah..

si lesung pipit said...

mmg sedih. gmba ni berat die 3.38 kg. besar kn. dlm fon abg madi tu pun sme. tp mse aritu berat die susut.

♥ Followers ♥