Wednesday, August 11, 2010

1 days 3 event

Salam.. Terdapat benda yang terjadi. So, update la sket kan. Minggu pertama dalam Ogos aku g mandi sungai tapi x mandi pun, aku keje... Esok harinye aku ade 3 event kene attend.

First, Merdeka Millenium Edurance bertempat di Sepang Circuit.. Aktiviti untuk budak-budak. Kul 6 pagi mata aku da celik la kan, kemudian kul 6.30 aku da ada kat tadika. Awal pagi buta tu. HAHA!

UPIN & IPIN


Second, abes je event kat sepang terus rushing g kenduri kawen abang adi. hee~ sempat lagi tu walaupun da penat.

SELAMAT PENGANTIN BARU
ABG AIDAN & KAK HANIM


pasangan dua sejoli..


Third, reunion dengan budak-budak sekolah ex -5 ibnu khaldun. walaupuna aku tak sempat nak datang tapi memang happening la. Mandi-mandi kat kemensah. Lain kalui insyallah aku join korang. :)

0 comments:

♥ Followers ♥