Wednesday, March 17, 2010

what i feel

hey guys. Sejak akhir2 ni asyik masalah je. banyak masalah kene hadapi. hari2 dapat tension. urghhh! xsuke tapi kena tabah lalui. YA ALLAH! nape aku diberi dugaan yang xbley aku hadapi, sgt besar dugaan yang kau bagi kepada ku! huh!! damn! mata bengkak lagi (sbb nangis je yg bley melegakan segalanya.) Terima kasih kepada anda yang menjadi pendengar setia aku selama ni. :) Aku sangat2 hargai. Masalah aku ni x akan selesai smpi bile2 sehingga la aku kawin (gatal nk kawin da!) hee~ ^_^

Ape la salah aku sampai mereka kurung aku cmni?! buat aku macam budak kecik lg. I'm 21 ok! Aku perlu tetapkn kemana aku nk pegi tp bukan segala2nya mereka yang tetap.Aku bukan lagi budak kecik. Sampai bile lg aku asyik nk dengar kata2 mereka?! Aku bagaikn KULI saje. Adakah mereka menganggap aku sebahagian daripada mereka?! Adakah mereka taw yang aku menangis kerana mereka dan tentang ape yang jd kepada ku?! hmm.. Adakah mereka taw aku sentiasa menjaga perasaan mereka?! Adakah mereka taw yang aku sedih ngan perangai mereka?! Aku mengaku yang dulu aku mmg banyak buat masalah tapi nape sampai begini mereka menghukum aku?! jahat sangatkah aku ni?! Bila semua ini harus berakhir. Aku x sanggup lagi harungi. Hati aku hancur untuk mereka dan sesiapa pun. Aku perlu buat2 gembira dengan mereka walaupun hati aku sangat la marah kepada mereka. Aku x suke berdendam perasaan marah dengan sape2 kerana itu bukan aku! Tak nak kah mereka melihat aku bahagia seperti orang lain?!

0 comments:

♥ Followers ♥