Wednesday, February 24, 2010

fuhhh~

salam. agak lama la aku x update blog ni. (sbnarnye xtaw nk update pe) hehe.. :) n banyak la masalah yang ku lalui. kalau xde masalah x sah la. hee~ masalah selalu adalah pasal guys. aduhhh.. Lemah aku kalau nk cakap pasal laki ni, bukan ape. aku da fed up. still org nk da taw psl status aku ngan ex aku tu.(da kata ex mst la xde pape).. ramai kata kononye aku ni 'HOT STUFF' sbb ramai laki nk aku. what the hell?! aku x mengharapkan org kata mcm tu.. aku bosan asyik post bnde yang sama. ape lagi org yg bace.

***

YA ALLAH! kuatkan lah hati hamba mu ini supaya dapat melalui hari-hari yang mendatang.. tabah kan la juga hati hamba mu ini dengan seksaan di dunia dan mainan minda supaya aku dapat melupakan DIA ( ex aku).. i think of u all the time. i must forget u!. i miss u so much. :|

***



tadaa.. :)

***

cepat la bln9. hee. x sabar nk g jmpe abg kt UK. :) saya rindu abang saya sangat2!


0 comments:

♥ Followers ♥