Tuesday, January 12, 2010

kau menjadi igauan kuh!!

duh!! kenapa kau masih menjadi igauan aku walaupun sudah setahun kau meninggalkan aku. kenapa?! kenape?! pergi la kau jauh dari dalam fikiran ku.. pergi!!! aku tak nak kau kembali menganggu fikiran ku. kau da selalu membuat aku menderita.. Aku merana kerana kau. Kau menghancurkan hidup ku pada tahun dulu. Pergi la kau bersama teman baru kau.. Aku tak ganggu hubungan kau tapi nape kau masih datang dalam fikiran ku.. arghhh! Sebab kau, aku tak boleh mencintai lelaki lain.. Sebab kau juga aku menolak ramai lelaki. Aku bukanlah perempuan yang TERdesak nak berteman. Walaupun aku sunyi tanpa teman tapi sepupu ku ada sebagai pengganti kau! aku x peduli jika kau tiada di sisi ku sejak kau tinggalkan aku.. Benar. aku pernah menangis apabila kau ingin meninggalkan ku tapi itu hanya semetara. Aku x dapat nak membohongi hati ku sebab kau. Aku xnak mengharapkan kau kembali melutut kepada ku.. tidak perlu semua itu. Cukup tengok kau bahagia dengan teman baru mu. Itu sudah cukup bagiku. Tapi aku mahu kau tidak menganggu fikiran ku lagi. Bagilah aku bahagia dengan lelaki lain.. Kau hanya kenangan manis ku. AKU MOHON PADA KAU! aku mesti lupakan kau.

:|

0 comments:

♥ Followers ♥