Monday, December 7, 2009

sucks~

hey.. aku kembali sihat setelah apa yang berlaku kepada ku.. haish! sakit.. sakit.. sakit sgt! aku hilang arah seketika dan tidak tau apa yang ku fikirkan.. macam2 lah! pasal DIA, bila nk kerja dan pasal diri sendiri.. Apa la nak jadi ngan aku ni.. hidup jadi x tentu arah.. Aku terasa bagai di abaikan oleh semua orang.. senang hilang kn diri, susah datang mencari aku.. mmg camtu nasib ku~ huh! ya allah! ujian ape yg kau bagi ni.. aku xdapat nak bertahan lagi..


Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah


Hari demi hari hidup ku menjadi sunyi tanpa DIA.. dia berubah dalam sekelip mata.. aku pelik.. tapi jika dia sudah tidak mahu melayan ku lagi sbg kwn rapat, xpe.. aku terima!! Aku paham dia sibuk dengan kerja tapi xkn la xde masa untuk aku lgsg?! hmm.. wuteva!!!! 'i da ckp sory aritu kn' forgive me plss.. :(

0 comments:

♥ Followers ♥