Thursday, December 31, 2009

merindukanmu

hei.. pagi semua. hari ni nk luahkan sumthing yg sangat terpendam dlm hati ni.. xde sape taw pun..ingat boleh lalui sume ni tp xboleh nk pendam lg.. sakit!!! hmm.. aku terlampau merinduinya.. sangat sangat! rse sunyi bila si dia xde.. wlpn si dia cr psl smpi kata da mati n now idup kembali.. Aku x taw nape perasaan ni kuat sangat sangat!!.. Aku cube buang perasaan tu supaya x merinduinya tp xbley.. jantung berdegup dengan kuat sekali. Setelah ape si dia buat kepada aku.. arghh! nape dia menghantui aku! Aku mengharapkan si dia dapat membaca post aku kali ni.. i maafkan u.. walau ape pun u buat u still kawan i.. forever n ever~ tp xpe jika si dia x mau lg berkawan dgn ku.. aku phm.. aku terima keputusan dia.. i miss u mohd afif rifdi

saat aku tertawa di atas semua
saat aku menangisi kesedihanku

aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

selama aku masih bisa bernafas
masih sanggup berjalan

kukan slalu memujamu
meski ku tak tau lagi
engkau ada di mana
dengarkan aku ku merindukanmu

saat aku mencoba merubah sgalanya

saat aku meratapi kekalahanku

aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

selama aku masih bisa bernafas
masih sanggup berjalan
kukan slalu memujamu
meski ku tak tau lagi
engkau ada di mana
dengarkan aku ku merindukanmu

0 comments:

♥ Followers ♥